MISبچه

مست باده عشق باشید سرخ سرخ

Friday, September 08, 2006

فرهنگ ایرانی

امروز برای انجام کاری به یه شرکتی رفته بودم. یه آقایی اومد و شروع کرد به من حرف زدن و توضیح دادن در مورد سوالاتی که داشتم. از لهجه ش فهمیدم که باید روس باشه بعد از کلی حرف زدن گفت که باید با همکارش صحبت کنه و نتیجه اش رو به من بگه. وقتی برگشت همکارش رو آورد گفت که خودش توضیحات کاملتری در اختیار من بذاره. یه آقای نسبتا خوش تیپ با موهای بور و چشمهای کاملا روشن و انگلیسی رو بدون هیچ لهجه ایی حرف میزد. وقتی به دفتر کارش رسیدم ایستاد و از من خواست که اول وارد بشم , خلاصه ایرانی بازی راه افتاد که بیا و ببین. بهش گفتم که این نوع تعارفات کار ایرانی ها, ایتالیایی ها و یونانیهاست ولی شما به هیچکدوم اینها شبیه نیستید که با خنده شروع کرد فارسی حرف زدن و اینکه ایرانی هست. خیلی تعجب کردم اولین باری بود که با یه ایرانی برخورد میکردم و نتونسته بودم که تشخیص بدم ایرانیه

Comments: Post a Comment
ایمیل

گالری عکس






سایتهای خبری


روز آنلاین
شرق آنلاین
آفتاب یزد
حیات نو
ایران امروز
بازتاب
امروز
ایران
B.B.C
جام جم
ایرنا
ایسنا
ایلنا
ایتنا
رادیو آلمان
رادیو فرانسه
رادیو فردا
ایران خبر

سایتهای ادبی


دیوان اشعار
احمد شاملو
سهراب سپهری
فریدون مشیری
فروغ فرخزاد
سخن
پندار
هفتان
شعر
باران
هارمونیک
سیما فیلم
ایران فیلم
سینما
30نما

لینک های دوستان



مطالب اخیر